Reklamation

Vi lägger ner vår själ för att göra de bästa juicerna och vill gärna veta vad du tycker om dem. Om din juice smakar konstigt eller börjat jäsa långt innan Bäst före-datum vill vi gärna veta det!
För mer allmänna frågor om våra produkter, förslag på nya smaker eller funderingar på innehållet i juicerna så får du snabbare svar om du frågar oss här.

FÖR ATT REKLAMERA EN PRODUKT

Använd formuläret nedan, ring oss på 033-20 45 00 (Norge: 800 182 99) eller skicka ett brev till Brämhults Juice AB, Box 71, 507 20 Brämhult. Du är också varmt välkommen att besöka oss på Källbäcksrydsgatan 23.

Med anledning av dataskyddsförordningen vill vi informera att vi samlar in och behandlar personuppgifter du lämnar till oss i form av namn, adress, telefonnummer och e-postadress för att kunna hantera din reklamation på bästa sätt. Uppgifterna kommer endast behandlas internt på Eckes-Granini för hantering av din reklamation.

Klicka här för att läsa mer om vår dataskyddspolicy. Vill du läsa mer om dataskyddsförordningen så klicka här

    Genom att skicka in ovan personuppgifter godkänner jag att Eckes-Granini Sverige AB behandlar mina uppgifter enligt följande villkor.

Brämhultsjuice

FÖLJ OSS PÅ INSTAGRAM