Kalla den kärlek, kalla den passion men glöm inte att det är en mänsklig rättighet. För någon är det utmanande, för oss är det tillåtande. För någon är det modigt, för oss är det självklart. På Brämhults älskar vi olika. Nu behöver vi din hjälp att uppmärksamma dem som stärker alla människors rätt att vara, känna och älska vad och vem en vill. Vi vill visa vår uppskattning på vårt sätt, med det vi kan bäst – nypressade juicer och lemonader.

Tipsa oss genom att gå in på facebook.com/bramhults och lämna ditt förslag tillsammans med en kort motivering. Det kan vara en person, förening eller organisation. Det viktigaste är att din nominering verkligen gör skillnad för dem som inte identifierar sig som cis eller hetero. Tre söndagar fram till och med 27 augusti väljer vi ut ett av bidragen och skickar ett färgglatt, stärkande, stolt och törstsläckande tack.

Omgång 1: Mottagare utses 25 juni
Omgång 2: Mottagare utses 30 juli
Omgång 3: Mottagare utses 27 augusti

REGLER OCH VILLKOR:
Kampanjen pågår t.o.m. 27 augusti 2017. För att kunna vara med i urvalet måste mottagaren som förelås vara verksam i Sverige samt religiöst- och partipolitiskt obunden. Tre söndagar under kampanjperioden utses ett av de inskickade förslagen som mottagare (vinnare). Brämhults meddelar på Facebook-sidan samma söndag till vilket ändamål flaskorna kommer att skänkas. Juryn består av marknadsavdelningen på Brämhults Juice. Anställda på Brämhults Juice eller deras familjer får ej delta. Juryns beslut kan ej överklagas. Ev. vinstskatt betalas av vinnarna.

 

Vi på Brämhults är politiskt och religiöst obundna. Vi har inga avtal med politiska eller ideologiska organisationer (etc) som betalar oss för att få fram budskap. Allt som sägs på våra förpackningar och i vår kommunikation kommer från oss själva – för att vi av olika anledningar tycker att det är viktigt.

Bakgrunden till Passionaden är att vi varje år lanserar 1-2 nya säsongssmaker i lemonadsortimentet över sommaren. Antingen är det nya, trendiga råvaror som tar plats eller så är det som i år, våra konsumenter som väljer. Smaken Passionad röstades i januari fram som våra konsumenters favorit i kampanjen ”Det stora valet”. När sedan etikett och koncept skulle tas fram kände vi att vi ville slå ett extra slag för allas rätt att älska, oberoende av vem man älskar. Vi ville helt enkelt visa medmänsklighet. Vår värld är tuff emellanåt, och vi omges av hemskheter från så många olika håll. Det här är vårt sätt att arbeta för motsatsen, värme och kärlek.

Publicerat: